Surprinzător, sau poate nu, prin alte părţi ale lumii se
înregistrează creştere economică. Firesc, în aceste condiţii încep
să se învârtă roţile unui angrenaj. Comparativ cu prima jumătate a
anului 2009, în 2010 vorbim de o creştere cu 50% a
vânzărilor de Vito şi Viano, la nivel mondial, de
la 70.705 unităţi în 2009 la 106.048 în 2010.
În Europa vorbim de o creştere de 39% a
vânzărilor, în timp ce lideri sunt cei din America de Sud
cu o creştere de 51%. Această creştere este susţinută şi de
intrarea pe piaţa nord americană a diviziei Mercedes de vehicule
comerciale.
În aceste condiţii Mercedes raportează un profit în prima jumătate a anului 2010 de 191
milioane euro, asta în condiţiile în care anul trecut în prima
jumătate a anului înregistra pierderi de 101 milioane euro.
O stare de sănătate care se treduce prin lansarea unei noi
generaţii Vito/ Viano şi nu a unui facelift aşa cum poate
fi considerat. Chiar dacă la exterior modificările sunt aproape
inexistente, sub caroserii se ascund multe lucruri noi.